Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

torsdag 21 april 2011

Buzzador

Jag är en "buzzare"
Vilket innebär att jag får erbjudanden att pröva på olika varor eller likn. Denna gång har jag och fem av mina nära och kära prövat Bifiform. Som ska hålla magen iform så du inta blir svullen och full med gas. I tarmen finns bra och dåliga bakterier. Normalt räcker detta för att hålla magen i form men en del kan behöva hjälp på vägen. I Bifiform Balance finns probiotika som hjälper de bra bakterierna samt tarmslemhinnorna. I varje tablett finns även mjölksyra vilket återställer den naturliga balansen i tarmen. Jag tycker det har funkat bra.
Vill du också bli en buzzare? kolla http://www.buzzador.se/

1 kommentar:

  1. Hej! Det där e säkert bra, men je tror att je busar iställe......Glad påsk! /Brita

    SvaraRadera