Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

onsdag 21 september 2011

Premiärtur

I morgon drar jag till Alanya på konferans/planeringsresa. Å vill ni veta en sak....... det blir den första resa jag gör utanför nordens gränser. Inte illa av en 41 åring. Kanske jag kommer att bli en av alla dom som blir "resberoende" Det återstår att se. Sköt om er/ M

2 kommentarer:

  1. Åh så roligt! Så ska en konferens gå till. Jag ska vara med på en telefonkonferens nästa vecka - inte alls lika roligt!...

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa! Hoppas ni får mycket egentid också och kommer hem med en massa spännade fynd! :)

    SvaraRadera