Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

lördag 23 juni 2012

chilldag

Efter en trevlig midsommarafton med goda vänner har denna dagen varit "soft". Har mest legat under mitt kära äppelträd och myst i solen. Svärmor kikade förbi på en bit mat och jag och sonen har hunnit ut på en gäddfisketur. Vilket resulterade i en liten rackare på 4 kg. Har suttit ute på altanen nu och tagit ett glas vin   och kikat ut över sjön. Jag kan nog inte med ord beskriva hur lycklig jag är som får vakna varje morgon till denna utsikt. Det är nästan "så man blir religös" som min mormor skulle sagt.






Nu ska jag gå in och kolla på fotbollsmatchen med grabbarna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar