Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

torsdag 14 juni 2012

sjuk:-(


Var tvungen att åka hem tidigare än beräknat från personaldagarna då jag blitt förkyld med en mördarhosta och har feber. Så nu ligger man här orkeslös och hostig. Det är väldigt sällan som jag är sjuk och har feber. Men när jag har det blir jag väldigt ynklig. Nu ska jag ta lite mer Cvitaminer och sova en stund. Det är väl med sömn detta skit ska botas!

2 kommentarer:

  1. Men Heej!
    De va som attans att du ske vål klein, du få sava ut rektut å ta de lugnt så e du snart på bejna igen. Krya på dej kramar från grannkaringa

    SvaraRadera
  2. Men vännen, krya på dig. Kram Fru Wikholm

    SvaraRadera