Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

tisdag 3 juni 2014

E G O

För ett tag sen vann jag en tävling på internet. Modell för en dag.
Först tvekade jag att fara då jag hade velat ge denna vinst till min vän som kommer från Eritrea och som bott i Sverige ca: 1,5 år. Ville att hon skulle få bli ompysslad efter allt hemskt hon gått igenom.  Nu blev det inte så då hon flyttat söderöver och kunde inte närvara vid denna dag. Så jag for dit. Något jag INTE ångrar! Jädrar vad det var skojjigt!!!
Jag kan bara tacka makeupartisten/frisören Frida och fotografen Benita. Ni gjorde ett bra jobb. Att få se lite annorlunda ut en dag och att ni ser andra värden en vad man ser i sig själv. Ni lockade fram det bästa i mig. Trodde inte det om mig. Denna dag sätter jag in på mitt "EGOkonto"  Har hört att man ska göra insättningar där lite nu och då. Kan vara bra att hitta och göra ett litet uttag där när det är sämre dagar än såhär:-)

Fotografens hemsida:http://www.northstudios.se/













3 kommentarer:

  1. Maan fyyyfaaan! Va bra och fina bilder på de Malin. Du jett jara en fototapet av nån ta bildan!!!! Anmäl de te töcke tävling som tidningen Tara har ibland....Du skull jara succe der. Kram /grannkaringa

    SvaraRadera
  2. Så många fina bilder på dig! :)

    SvaraRadera
  3. Tusen Tack för att Ni kom på min sommarloppis.Lika roligt varje år med stammisar. Hade som fullt upp med att räkna på fingrarna...men tur att du hade huvudet med dig.
    Ha en fortsatt fin sommar & kanske vi ses på nån annan loppis där vi söker efter fynd!

    Jättefina bilder på dej oxå!

    Kram //m

    SvaraRadera