Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

fredag 14 november 2014

Tänk positivt, tänk positivt!

Nu har det gått tre veckor sedan jag opererade min Hallux Valgus. Tre veckor av smärta, sömn och värktabletter. Under det år som varit har jag ju tränat regelbundet och haft mina mål, vårruset och tjejmilen som jag genomförde. Mina 15 kg har jag ju också lyckats gå ner. Så jag anser själv att jag var i god form. Hur blir det nu... När man suttit/legat still i tre veckor och har tre veckor stilla till. Kommer jag att få börja från början med motionen? Någon som har ett bra svar?

Eller är det faktiskt så att bara man tänker positivt och ser sin inre bild (hur jag springer  och det går både lätt och bra) så kan det påverka en stor del och jag kommer i form fortare:-)


Men först: Sitta med foten högt och få ner svullnaden. Jag har ju fortfarande några veckors sjukskrivning och rehab kvar. Det är ju trots allt utsågat en tårtbit ur benet och idraget en skruv igenom.

Härliga Lena jobbar på OP

Min tå är rak!!! fyfanken va skönt!
Efter och före-bild





Jag och min dotter Anna <3 Tjejmilen 2014


Vårruset 2014



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar