Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

måndag 3 november 2014

Vänner






Jag är lyckligt lottad. Jag har fina vänner som ringer, hälsar på, hämtar mig för en fika stund, ger mig krya-på-dig presenter handlar åt mig OCH orkar lyssna på mitt "gnäll" (Jag har opererat min fot och har svårt att ta mig fram utom med kryckor. Jag har smärta i foten och mår bäst när jag sitter med foten i högläge)

Det hela går att översätta med omtanke. Det värmer i mitt hjärta. Å vad jag är glad att ni finns och jag hoppas att jag nån gång får chans att "bjuda tillbaka" på samma vis <3



All kärlek till er// Malin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar