Glavér som betyder pigg & levnadsglad på jämska är en enkel blogg om vardag, loppisar, ideer, hunden Thure, Lchfmat på mitt sätt och annat som gör vardagen lite vackrare och roligare.
Välkommen att kika in!

Idet enkla bor det vackra

lördag 28 mars 2015

Dagar som dessa

Kan man ha många av. Tråkigt att det blir så få i år. Men än är dom inte slut.  Jag älskar vårvintern här i Jämtland. En femte årstid. Älskar när solen värmer. Det bara spritter i kroppen! 
Har oxå hunnit träna i dag. Viktigt för mig!
 
I eftermiddag åkte vi till svärmor på kebabmiddag. Så gott och LCHF om man utesluter bröd och pommes. Nu blir det soffmys med min prins och nya Beckfilmen som släpps på CMore i kväll.
 
I morgon är det äntligen loppis. Återkommer med bilder på mina fynd. Ha en fin kväll allihopa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar